Jobbigt besked.....................

Idag efter middagen ringde de från Lund där Aleris ligger och det är de som ska operera mig, operationen blev framflyttad en månad till den 24 mars. Jobbigt värre med tanske på att jag nu har jobbat hårt för att komma ner de där tio kilona jag blev tvungen att gå ner innan operation och jag hade bara 1,9 kvar nu. Men så är det man får inte alltid vara glad men som de säger"den som väntarpå något bra väntar aldrig för länge". Dagen har för övrigt varit snöig och blåsig och det är ganska halt på vägarna, vi hade nyss besök från Stockholm och där uppe var det värre igår och så körde de ifatt ovädret på väg ner. Helg är det i alla fall och det är ju ganska skönt det också, får se om det blir 5-milen imorgon på skidor, ska gå ner och se om jag överhuvudtaget hittar dem. Ha en bra helg allihopa! lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0