13 dagar kvar!!!!!!

Igår var det precis två veckor kvar tills jag ska göra den efterlängtade operationen. Jag har nu bara druckit soppor sedan den 26 januari och jag har lättat 6,7 kg men det är 3,3 kg kvar innan jag får opereras så jag hoppas att jag hinner det på 13 dagar. Jag tycker att det är så jävla tråkigt när man hör skitsnack bakom ryggen, dvs saker som inte är sanna och visst jag är inte den bästa mäniskan heller men det är fegt att inte ta reda på vad som är sant om man nu går ut med ett rykte. Hörde idag att en person sagt att jag sade upp en kille bara för att jag inte hade råd att betala helgersättningen över jul. Javisst låter det som om det kom från en femåring, likaså tyckte denne person att hade man så dålig ekonomi så skulle man inte vara åkare. Sanningen är den att januari-mars brukar vara väldigt dåliga månader på liftdumperarna och därför sade jag upp vedebörande eftersom man inte numera kan varsla personal på bestämd tid. Han var välkommen tillbaka vilket jag påpekade men han föredrog att ta ett nytt jobb hos en annan åkare vilket jag tror egentligen är bra, att röra på sig ibland. Tänk om den skitsnackande personen hade varit så tuff att han frågat mig varför jag gjorde så här istället för att snacka skit. Jag för min del ser ju till företagets ekonomi men hur han ser på de ekonomiska aspekterna vet ju inte jag men vad jag vet så permeterar han också sina gubbs. Snacka om att sitta i glashus. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0