Länge sedan sist!!!!!

Nu är jag åter här och det är länge sedan jag skrev någonting här på bloggen. Mycket har hänt sedan sist, med mig själv har hänt en hel del. Jag opererades i magen en sk gastric by pass dvs en operation som gör att man går ner i vikt om man sköter sig och lever efter de föreskrifter man får. Jag har nu gått ner 35 kg vilket är otroligt skönt och ungefär halva vikten som ska ner. Vad har hänt mera då? Jo det senaste i raden på tragedier är ju massakern i Norge som en galen mäniska med helt fel inställning på livet genomförde. Finns det straff för en sådan mäniska? Nej jag tror inte det, döden är ju inget straff utan bara en befrielse för honom liksom för oss andra. Kanske skulle han få sitta i en bur på Karl Johann vecka ut och vecka in så folk fick ge honom vad han tålde eller kanske ska en sådans mäniska sättas fast med en ketting på en en öde ö full med mat och bara få leva i sin ensamhet. Jag vet inte vad jag ska säga men jag vill inte möta honom med risk för att få spy. Nu är det i alla fall semester som gäller i två veckor vilket ska bli verkligen skönt innan man åter får gå igång igen och arbeta. Kommer tillbaka igen snart, jag lovar. Tjingeling!!! lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0