Bråk i London..............

Vist är det lustigt att ett så stort uppbåd av mäniskor som nu i London slår sönder och samman stadsdelar, hur är deras tänk egentligen. Vist är det fruktansvärt att en mäniska skjuts och varför han gjort det av polisen är ju svårt att utala sig om men ett liv är ju alltid ett liv. Vad jag däremot har svårt att förstå är hur man kan slå sig samman och slå sönder hela kvarter i sin frusteration, dessa individer är ju sämre stälda i sina gärningar än vad som utspelade sig från början. Alla har vi ju något slags problem som vi måste ta itu med förr eller senare, för min egen del gnor jag nu energiknölarna för att försöka fundera ut vad man ska sattsa på. Ska man vid min ålder (54 år) sätta sig i stora skulder igen för att innom sex sju år förhoppningsvis få tillbaka lite pengar vid försäljning eller avyttring av företaget. Alternativ två är ju att nu hoppa av nu och försöka hitta på något annat i livet, kanske är det rätt att göra så leva på hoppet och ha det skönt utan beskymmer. Ja vi får väl se vad det lutar åt då jag ska ge ett besked imorgon. Förövrigt så tänker jag nu denna vecka och nästa vecka ta det lugnt och se till att ladda batyterierna så att jag kan ta och satsa på nya järva mål. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0