Hösten är fin!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lördag idag och det är dags för mig att fixa lite med pappersarbeten, det är ganska skönt tycker jag att göra lite sådant ibland. Ute eldar Solla och min mor räffsar löv, jo kanske skulle man hjälpa till men det hinner man nog med eftersom löven bara börjat att släppa taget om grenarna. Veckan har varit bra, en hel del jobb och det är ju roligt när man kommer ut på markanaden lite med maskinen, bilarna däremot går för högtryck vilket känns bra. På tal om "HÖGTRYCK" så hette ett band jag var med i förr så, vi lirade covers och det var en härlig sättning med fyra blås, komp och så hamondorgel som jag njöt av då han kopplade in lesslyt. Det var tider det. För ca trettio år sedan då spelade jag nästan varje kväll någonstans i något bandn eller någon sättning av något slag och det var nog så här efteråt den tiden i mitt liv som var på topp. Vikten på undertecknad var normal och livet lekte, det var kul. Nu ligger mina saxofoner och klarinetten i sina lådor och sover och ibland undrar jag om de någonsin kommer ut i ljuset igen. Ja vem vet framtiden får utvisa det. Nu roppar Solla att det är mat om fem minuter så det är bäst jag slutar att skriva, mat vill man ju trotts allt inte missa. Ha det bra mina vänner. lattjobig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0