Torsdagen den 6/5 2010

Ja så var det torsdag igen, veckorna går fort och det är nu bara en dag kvar denna vecka. I tisdags kväll så fick jag äntligen min nya bil, en Toyota Hilux 3,o som jag väntat på nu under 2 månaders tid. Men den som väntar på något gott osv ......hoppas att denna japanska bil nu blir vad man tänkt sig. Veckan har annars varit ganska likt de övriga veckorna, vi kör för fullt nu på eco-center för nu börjar jordsäsongen att komma igång och det är bara att blanda och sortera så mycket man kan. Vi fyller också en kubik säckar som folk köper och de transporteras med kranbil ut till kunderna och underna får dem inlyfta på de platser de vill ha dem. Detta är populärt och det gör det att jag och en kille som heter Bengt har fullt upp. I onsdags morse blev jag och Solla väkta av att någon knackade på dörren klockan fem på morgonen, det var tidningsbudet som ville ha hjälp med att fiska upp ett rådjur ur slusstrappans översta sluss. Jag och Solla hjälpte killen och så tog vi med oss rådjuret hem så det under dagen fick konvalisens i stallet. Detta är nog det mest spännande som hänt denna vecka än så länge. Ha det bra mina vänner, lattjobig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0