Söndagen den 16 maj 2010

Ja nu är det söndag och det är dags att avsluta denna helg på ett bra och lugnt sätt. Jag ska för min egen del försöka få till ett bra sätt att laga växthuset på eller också inte jag har ej bestämt vad som ska ske i eftermiddag. Just nu är jag hos min mor och jag har där fått mat vilket alltid är gott. Det värsta med mig just nu är den förbannade ischiasen jag har, det värjer oavbrutet och har så gjort från och till under 1,5 år. Man blir så trött att man aldrig kan vara fri från värk men det kan ju inte ni göra något åt så varför klaga här. Jag skrev igår att jag ville få in lite förslag på vad vi åkare och entrepenörer dska göra för att kunna träffas utanför våra hytter någon gång, jag menade allvar och hoppas att ni som läser den här bloggen kan ge mig lite tips. Läste någonstans att den rödgröna alliansen vill införa 6 timmars dag till samma lön som nu, det låter ju genomtänkt men för faaan vill de som jobbar köra på så de hinner samma jobb på 6 timmar mot vad de idag gör på 8 så varså god. Är detta inte intressant så är det ju bara nedläggning av åkeriet som återstår. Välj själva. Skå ta mej faaan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0