Lördagen den 15 maj 2010

Tjenare alla mina vänner och dem jag inte känner! Nu är det i alla fall ett fint väder och det är extra roligt eftersom Solla idag ska köra bröllop från Ljungs kyrka och till parken i Ljungsbro. Efter bröllopet ska Solla och jag åka till Fornåsa och gratulera Micke som idag blir konfirmerad. Nu ska jag skriva om något helt annat. IDAG HAR JAG VARIT PÅ MÖTE MED ATE. ATE står för AVTALSTRANSPORTÖRER-ENTREPENÖRER I SÖDRA SVERIGE, det är en förening för oss som kör åt DSV-miljö och tanken är den nu att ATE ska vara den som tar diskutionerna med DSV om det blir sådant som ska eller måste förhandlas om. Det som jag ser som tråkigt och vad jag blir funderasm över är varför det inte är flera som är med i denna förening. Tror ni kära åkare och entrepenörer som kör för Östgötafrakt att det är som vanligt att Östgötafrakt är ett med oss så tror ni fel. Vi är ett och Östgötafrakt är idag ett och skiter fullständigt i om det går bra eller dåligt foö åkare och miskinentrepenörer. Nåväl det är väl inte bara gnäll som ska fram, vi satt i alla fall några på mötet och diskuterade om att det vore roligt om åkare och entrepenörer kunde umgås lite mera privat lite då och då och vi kom då fram till att kanske skulle det vara kul med en grillafton tillsammans. Grilla lite gott, dricka lite gott och umgås med varadra utanför de här varma hytterna någon gång. Ett förslag var att vi skulle hålla till i Vikingstad på badet vilket var billigt att hyra men jag vill ha mera förslag och gärna andra förslag på vad vi ska hitta på ihop så att vi ALLA blir till ett. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0