Fredagen den 14 maj 2010

Nu är det fredag och detta är ju en klämdag då jag har tagit ledigt. Jag jobbade några timmar igår tillsammans med Pludde som egentligen är chef på jordterminalen men som igår tillsammans med mig körde och vi sorterade och blandade jord. När klockan hade blivit över halv elva så var det så mörkt på Eco-center att man inte såg rampen som man kör upp på till verket så då slutade vi. Denna vecka har gått i samma stil som de innan dvs att vi har sorterat jord och blandat jord samtidigt som vi har sålt så att få fulla högar är inte att tänka på. Nu är jag idag i alla fall ledig och jag har varit på stan och köpt lite grejer för att kunna laga Solla,s växthus. Efter en god måltid här hemma hos mamma så har jag nu räknat ut lönerna och satt in dem så de får dem tills utbetalningsdagen. Förövrigt så ska jag imorgon åka på ett möte med ATE, en intresseorganisation för oss som kör som lejdåkare hos DSV-Miljö. Morgondagen har mycket på g, Solla ska köra bröllop och jag ska som sagt på möte och när vi båda är klara så ska vi åka på konfermation till familjaen Ericsson-Säberg i Fornåsa. De hade oturen och hade soteld i onsdagskväll så vi får väl se om det blir att vara i huset eller stallet!!! Nu ska jag åka hem till Berg så nu får jag trappa ner på skrivandet. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0