Tisdagen den 9/3 2010

Ibland i livet så är man positiv och då går allting så lätt och fint och ibland blir man pessimist och då är man en gnällspik och tycker inte om någonting. I söndags när jag skrev den bloggen som jag nu har tagit bort så skrev jag att vissa verkar ha långa tungor och utövar fjäsk för att få jobb. Detta var ju inte så bra skrivet och jag förstår om den person som jag hade i tankarna blev förbannad. Jag har idag haft en pratstund med honom och jag förstår att han är för bannad på mej, jag känner mig faktiskt ledsen över att jag på ett sådant plumpt sätt målade ut denna person i min blogg. Jag kan inte mera göra nu när denna plump är gjord än att be om ursäkt för det jag skrev och jag lovar att aldrig nervärdera mina kollegor på denna blogg. Jag förstår ju att den personen nu inte kommer att se mig som en vän på länge och kanske aldrig men jag hoppas att han tar min ursäkt och att vi nu kan dra ett streck över det som jag orsakat honom. Förövrigt så är livet som det är men solen skiner ju i alla fall ute och det är fint väder. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0