Tisdagen den 30/3 2010

Tisdag kväll och mycket fint väder med sol har det varit idag. Jag träffade en åkarkompis idag som frågade om jag slutat att blogga eftersom jag inte skrivit något på länge men så är ej faller. Jag har haft en timeout för att fundera lite på livet och det omkring och så givetvis lite på hur man ska värdera varandra mäniskor i mellan. Vad har jag då kommit fram till? Ja det är nog så att man får ta mäniskor man inte känner så bra som en nypa luft, man tror att man har dessa personer som vän men sedan så ser man slutet och förstår då att man i framtiden får behandla dem som luft, dvs de finns inte till för mig längre. Så det har jag kommit fram till men som tur är så är denna klick av mäniskor en liten del av dem man dagligen träffar. Lunkan och jag har idag varit ute och åkt en sväng på stan, kanske har vissa personer åsikt om det också men vi är ju ett fritt land och får röra oss var vi vill så vi tog chansen till att ta en tur. Vi besökte Hjärtstedt med Tomas som förnamn och vi stod och snackade en liten stund, alltid kul att prata med dem som har insikt i branchen. Under eftermiddagen så var jag på Oden ute på SAAB och lossade en lastbil och därefter öste jag lite i snön på Östgötafrakts gård så högarna smälter fortare. Ja det var det om lite så nu är jag igång igen på denna sida. De som tycker om att läsa vad som skrivs är välkomna att läsa dessa rader, de som tycker det är löjligt att skriva blogg bör ej göre sig besvär att läsa. lattjbig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0