Tisdagen den 16/3 2010

Japp nu är det kväller efter att det varit en underbart skön dag. Solen har varit framme hela dagen och een klarblå himmel helt fantastiskt med tanke på hur det bara var för ett par veckor sedan. Dagen har inte bestått av något arbete so drar in kapital men det gör ingenting tycker jag huvuvdsaken är ju att man får leva och ha det skönt. Alla bara jagar runt som hamstrar i ett hjul och mobilerna ringer oavbrutet. Är det ett liv egentligen, kanske är det så många vill ha det men vi är ju så olika och tur är väl det. Jag pratade med min vän Lunkentuss ikväll, han hade varit ute och pimplat idag och solat sin blanka hjässa, det låter ju jäkligt skönt. För egen del så har det blivit lite ärenden uträttade och så ett bankärende. Eftermiddagen blev lugn, jag öste lite i snön med lastmaskinen på Östgötafrakts gård så att de stora högarna kanske smälter lite fortare. Kvällen har också varit lugn och skön. Jag avlivade en bagge hemma med bössan som hade blivit sjuk och att se djur lida är inget för mig då är det bättre med en smäll och sedan är det klart. Efter det blev det lite mat och så har kvällen gått åt till att trampa träningscykel en stund och att ligga raklång i soffan till resten. Imorgon är det en ny dag och jag vet icke vad morgondagen har att efbjuda men någonting ska jag nog hitta på. Funderar på att köpa mig en hoj eller en cab till sommaren, kanske blir det en sväng att kolla läget vad som finns. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0