Fredagen den 12/3 2010

Jo nu är vårt fika rum på jobbet klart, ok det är inte lika stort som det som vi hade inne i åkeriets lokaler men när det är en fattig åkare som står för investeringen så blir det enklast möjligt men funktionellt. Kanske skulle man slå till med lite utemöbler också att ha utanför, vi får se vad som händer. Det är i alla fall kul och det är kul att minna väner tycker det samma och det är ju för dem jag gjort det. Arbetet idag har bestått av ....................................................... Ja det är helt riktigt inte något jobb men å andra sidan så är det rätt så skönt med lite lugn och ro och så tar man ju vara på livet lite också och tänker positiva tankar. Denna helg ska jag ta det lugnt och njuta av att fixa lite med ditt och datt inget tvång utan bara lite slapphet. Jo jag ska åka och titta på en grävmaksin också under helgen kan ju bli kul. Jag tycker det är roligt med maskiner och då tar man chansen att kolla in vad som finns på marknaden. Kan ju vara roligt att veta lite om alla maskiner som används på företaget jag representerar och vem vet en vacker dag kanske man får för sig att köpa något annat än lastbilar. Nej nu ska den 12 åriga wiskhyn få se till att min strupe blir våt och smaklökarna ska få känna på en underbar maltwiskhy. Ha det bra MINA VÄNNER. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0