Midsommarafton 2010

Ja nu är det midsommarafton år 2010 och det betyder väl att sommaren är här nu äntligen efter denna kalla vår. Gårdagen bestod av att jag körde liftdumper hela dagen och det känns i kroppen idag, alla mina muskler tar stryk och värker efter en heldag i lastbilen. Tänk att det kan ändra sig så fort, hösten 2008 åkte jag på en inflammation i mina muskler som sedan har varit kvar till och från i kroppen och i och med det så får jag ont av vad jag gör. Igår kväll hade vi lite bjudning ute i Kanalträdgården, det brukar vi ha dagen före midsommarafton varje år då vänner kommer hit med sina barn och det dansas kring stången och så äter vi lite gott. Igår kväll hade vi tur med vädret, strålande sol och allting var på topp. Jo då det blev ett antal Jäger också så vid tolvtiden så var det dags att gå in till bingen och det gungade skapligt i den lilla knopp man har. Midsommarafton idag blir lugn och skön, vi ska vara hemma och ta det lugn bara låta kroppen vila och fylla på ny kraft så det räcker dessa tre veckor som nu är kvar tills de två semesterveckorna kommer. Hoppas värmen och solen kommer att stanna ett tag nu för det behöver vi alla. Nu är klockan snart halv ett och Solla är ute och rider, jag sitter vid datorn och glor men ska straxt ta och sätta mig på altan med en kopp kaffe. Ha det bra nu och ta det lugnt med dryckerna denna kväll. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0