Ta vara på livet Ja nu var det länge se...

Ta vara på livet Ja nu var det länge sedan jag bloggade och det har hänt mycket de sista dagarna. I fredags DVD den 2 juli var jag på begravning då min gode vän "Honken" begravdes i Skeda kyrka. Kyrkan var fullsatt och det var en vacker akt. Storbandet som han spelade i spelade i kyrkan och det var en underbar klang och rymd i kyrkan. En man spelade tvärflöjt med känsla vilket var mycket vackert och stämningsfullt. Prästen var en underbar person som delvis kände Tomad"honken"Holmström som han egentligen hette och det gjorde begravningsakten till en familjär och vacker akt. Mannen ifråga var en unik person som brydde sig om alla i sin bekantskapskets, vila i frid min gode vän och tack för det vi fått uppleva tillsammans. lattjobig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0