Semesterjobb, jo det är det och det är kul...

img_0188 (MMS)

Semesterjobb, jo det är det och det är kul att måla men förarbetet är väl si så där. Jag hör ju till den lilla grupp mäniskor som kommer igång sent på dagen, dvs jag är seg och lat men däremot kan jag hålla på till och från långt fram på kvällen. Igår kväll var Janne och Mari här från Härna och vi drack kaffe och hade trevligt en stund och när de sedan gått hem j då fick den late bråttom och skrapade fönster tills kl 23. Jag hade vid den tidpunkten tiotals knottbett vilket resulterade i att jag somnade si så där vid tre tiden inatt, de vackra benen sved som eld. Nu är det i alla fall på gång igen. Solla och tjejerna som bor här är på stan så nu är det tyst nästan en ovanlig känsla. Min moder bor ju här i husvagnen men hon varken hörs eller syns den lilla pluttgumman. Dett rapporteras direkt från Kanalträdgårde / Berg slussar. lattjobig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0