När jag ser Max på den här bilden så får j...

img_0132 (MMS)

När jag ser Max på den här bilden så får jag en känsla av att det skulle vara skönt om man var så liten igen. Börja om sitt liv och ta vara på den tid innan skolan började och riktigt njuta av livet. Nu funkar det väl inte riktigt så i barns tankeverksamhet så kanske är det så att alla individer har sin tid. Nutid då, varför sattsade man på åkaryrket? Ja med facit i hand så hade jag nog inte blivit åkare men nu är man kanske för gammal att sadla om helt. Ja funderingarna går ju ofta genom huvudet på hur man ska kunna omstrukturera företaget så man kan tjäna pengar de sista tio åren av arbetstiden för min del. Kanske var det här med DSV-Miljö den sämsta affär vi östgötafraktare har gjort men om det nu är så så får vi försöka ändra på det tillsammans. lattjobig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0