Vilken köprusch det är på Ullared men e...

Vilken köprusch det är på Ullared men ett så stort köpcenter som detta är så tycker jag det är ofattbart att det inte finns en avdelning för oss överviktiga eller som en liten kille sa till mig nyss på sin breda skånska. Varför är du så fet för? Fadern tittade på sin son och garvade på sin fula skånska dialekt. Kanske tur att det var mig den lille pågen sa det till för jag kan ju svara för mig, det kunde ju varit någon som blivit ledsen. Jag förklarade för pågen att man väljer inte sin kropp lika lite som man väljer sina föräldrar. Kanske förstod fadern vad jag menade men troligtvis inte för IQ var nog på minus sidan. lattjobig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0