Söndagen den 25/4 2010

Tjena moss igen det var ett tag sedan. Nu när våren står för dörren så känns det svårt att sätta sig ner och skriva på bloggen. Nåväl denna vecka har ju gått sin gilla gång nere på Eco-center där jag sitter och kör med min lastmaskin. I tisdags så gjorde jag min sista operation i mun så nu är allting färdigt för att de sista tre gaddarna ska sättas på plats och vips så blir leendet briljant. Veckan har som sagt varit likt alla andra veckor men i fredags så hade vi riktigt mycket att göra då vi lastade ut snudd på 300 kbm jord vilket inte är dåligt för en dag. Helgen har annars varit bra, igår blev det några timmar med pappersarbete vilket jag tycker är ganska roligt i alla fall, man får ju koll på hur man ligger till och vad man ska förbättra. Idag har jag varit med min mor till Lilla Aska kyrkogård där mormor och morfar plus min morbror ligger bregravda och så var vi med blommor på minneslunden där min far ligger begravd sedan drygt tre år tillbaka. Nu har jag avnjutit en god måltid tillsammans med min mor hemma hos henne för att så småningom åka ut till Berg och mitt hem. Kan ni tänka er att min TOYOTA Hilux har kommit hem nu så kanske kan det bli till att åka fint till nästa helg. Det var allt för idag, ha det bra mina vänner. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0