Påskafton en 3/4 2010

Grattis på födelsedagen fick jag ur mig vid halv fem tiden imorse när jag vaknade till och jag hörde att Solla var vaken. Jag tror hon blev snopen för jag brukar inte vara så på allerten med tankeverksamheten så dags men någon gång ska man ju imponera även på sina närmaste. Vi var uppe på sjukhuset kl tio så Solla kunde ta sitt varanprov eftersom vårdcentralen idag är stängd och så hämtade vi min mamma och Alexandra en tjej som bodde här fram till jul. Till dessa personer kommer också Jimmy, Maria, Leo och lilla Max snart så ska vi äta påskmat tillsammans som en riktig storfamilj. Det är så skönt att bo här ute igen hos Solla och att vi två nu igen är ett par, det är skönt att ha en familj igen och även roligt för min mamma att träffa småttingarna som hon tycker så mycket om. Ja nu är det lördag och sedan är det bara 2 dagar ledigt till innan vi får komma till jobbet. Jo jag vet jag är nog lite knäpp men jag mår bäst i kropp och själ när det är vardag och det rullar på som vanligt med arbete och vanlig helg. Vädret är i alla fall underbart idag och vi har suttit ute och fikat på förmiddagen, snart kommer Maria med presenten som vi köpt till Solla tillsammans så då blir det bara att punga ut med lite riksdaler. Nu är det tomt i knoppen så det får bli ett avslut på denna blogg. Glad påsk alla tuppar och hönor. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0