Onsdagen den 7/4 2010

Dagen började med att jag var och lossade ventelationstrummor uppe på universitetet på C-huset. Allting låg löst i bilen så det tog tid att plocka ut och lasta på gafflarna. Var sedan en sväng nere på Engströms och kollade på en Passat disel som Jimmy och Maria ska kolla på någon dag. Det är ju inte säkert att den faller dem i smaken men det kan ju vara värt att kolla på i alla fall. Jag fick sedan idag åka ut till Eco-center där det var dags att börja vända jord inför säsongen, det blir nu först denna vecka så får vi sedan se vad som händer sedan. Jag tror personligen på att jordterminalen snart kommer igång och det är skönt att komma igång och jobba igen. Det är nu stor skillnad på lastmaskinen i styrka och kraft sedan jag bytte motorn. Men det är ju tur det när man nu lagt ut så mycket pengar på en ny motor. Ja det var vad jag hade att skriva om idag och det var kanske inte så mycket men dock något. Nu hoppas vi alla på att arbetet kommer igång innom bygg och anläggning kommer igång för då rullar på sitt vis allt igång. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0