Onsdag i dag trallala......................

Jodå så är det och jag kan inte skriva datumet för treans knapp har pajjat, men vem gråter för det livet är ju en dans. Idag har jag lastat bilar på Eco-center hela dagen med material som ska upp till den nya vattenleken som de bygger i Fridhem och det verkar även bli sådant jobb även imorgon. Jag var efter jobbet nere på TOYOTA och undrade var min mya bil är och varför den inte kommer hem. Svaret var inget bra svar eftersom de inte viste hur det kom sig och jag vet inte om de var så intresserade av att ta reda på det heller. Nu sitter jag framför datorn och skriver i alla fall men det är tomt i hjärnkontoret så det blir ett av slut här och nu. lattjobig

Kommentarer
Postat av: micke

haha har du redan onsdag?vi andra har bara tisdag i dag.

2010-04-13 @ 20:06:37
Postat av: cl

enligt säkra källor kommer värstngn p måndag inga naman

2010-04-16 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0