Fredagen den 9/4 2010

Nu är det då fredag igen efter en vecka med en dag mindre att jobba. Jag hade en lugn vecka till att börja med men i onsdags var det dags att åka ner till Eco-center och börja köra igen denna säsong. Jag var där igår också men nu har det blivit lite regn under natten tills idag så då blev det en ledig dag. Jag passade på att torka ur maskinen efter vintern och det är ju så mycket roligare att ha en maskin som är fin där man sitter och kör för det är ju trotts allt åtta timmar om dagen man sitter där. Jag har två lastbilar och två killar anställda, den ena bilen är en -08 och den killen sköter sin bil exemplariskt och den är lika ren och fin nu som när den var ny. Den andra killen har en bil som togs ut den 18/4 -09, den bilen hålls inte i samma skick. Jag tycker det är lustigt att man inte försöker hålla sin arbetsplats snygg och fin och framför allt när man får en ny bil så borde man ju se till att den förblir fin framförallt när man vet att mannen ifråga har det otroligt fint hemma och i sina egna bilar. Ja nog om detta alla är ju olika som tur är. Nu har jag varit och tittat på en Audi A4 3,0 cab så nu suger det i tarmen. Jag får väl fundera under helgen på detta. Nu ska jag och Solla snart åka och handla och det är det bästa jag vet en fredagkväll, det blir nog som vanligt att jag sitter i bilen och väntar. Ha det bra nu i helgen alla ni som läser detta. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0