Fredagen den 16/4 2010

Ja du nu är det i alla fall fredag för det vet jag bestämt eftersom det imorgon är en ledig dag så en helg är på gång. Veckan som varit har varit kul dvs att vi Pelle och jag på Eco-center fått igång det nya sorteringsverket och det fungerar väldigt bra. Det är ju alltid lite småfix och trix med att få igång ett nytt verk men Pelle är ju bra på sådant så han fixar med det och jag blandar och fixar med andra grejer under tiden. När vi väl blandar så känns det bra och vi vet var vi har varandra, det fungerar väldigt bra samarbetet mellan oss pojkar. Förövrigt så har väl veckan flutit på bra, min bil den Toyota Hilux som jag beställde under november har fortfarande inte kommit så vem vet kanske det blir en semesterpresent. Man blir ju lite frustrerad när ingenting fungerar, igår skulle jag få dubbdäcken utbytta på den lånebil jag nu har men icke det heller fungerade så jag rullar fortfarande med dubbdäck. Hur svårt kan det vara att planera ett däckbyte så man kör lagligt med deras hyrbil. Skulle vi som egna entrepenörer sköta oss lika dåligt då finge vi inte mycket jobb, det skulle bli en självsanering. Ja så kan det ju vara men det har denna vecka varit ett härligt väder och då blir man glad och positiv så även för mig. Nu sitter jag som vanligt i soffan under fredagskvällen och kanske blir det en liten Jäger eller två innan det blir läggdags. Ha en trevlig helg mina vänner. lattjobig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0